سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رهسپاریم با ولایت تا شهادت


آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی
ابر برچسب ها


بوشهر- ایرنا- فرمانده ناحیه سپاه تنگستان گفت: با توجه به هجوم نرم بیگانگان از طریق ماهواره امروز مهمترین عرصه کار و زار فرهنگی برای بسیجیان حضور در فضای مجازی است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ دوم پاسدار محمد علی ملاکی روز یکشنبه در نشست خبری به مناسب هفته دفاع مقدس افزود: تاثیر حضور بسیج در فضای مجازی باید در جامعه مشاهده شود و تا ایده آل شدن در این بخش راه باقی است.

وی تصریح کرد: برگزاری همایش های بصیرتی نهضت روشنگری با رویکرد آسیب شناسی دجالواره از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان تنگستان است.

ملاکی یادآورشد: رژه بیش از 30 یگان نظامی،انتظامی و بسیج، برگزاری همایش بزرگ پیاده روی، برگزاری دو یادواره شهدا در سطح شهرستان و حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه از برنامه های هفته دفاع مقدس در تنگستان است.

وی اظهارداشت: امسال در آیین رژه هفته دفاع مقدس در شهرستان تنگستان حضور یگان رژه تیپ امیرالمومنین (ع) ندسا و یگان ویژه گروه سایبری بسیج بعنوان افسران جنگ نرم برای نخستین بار انجام می شود.

ملاکی افزود: امروز سپاه به دنبال کادر سازی برای آینده انقلاب است و ما در همین راستا طرح صالحین را با قوت دنبال می کنیم.

وی بیان کرد: سپاه تنگستان با ساماندهی نخبگان بسیجی و ارتباط دو سویه با اداره ها و مراکز علمی شهرستان به دنبال این مهم است که اموررا با هدایت و مدیریت افراد نخبه انجام دهد.ک/2